Dates d'inscripció i realització de la prova d'accés

Us detallem les dates de les proves d'accés del Cicle de Grau Mitjà d'Assistència al Producte Gràfic Imprès i del Cicle de Grau Superior d'Il·lustració, així com dels períodes d'inscripció.

Inscripció a les proves:

Del 13 al 22 de març de 2017
Per a inscriure's, cal portar el DNI original.

Proves d’accés:

• Grau mitjà, part comuna: 9 de maig de 2017, de 16h a 20'30h
  • Grau mitjà, part específica: 10 de maig de 2017, de 16h a 18h
  • Grau superior, part comuna: 16 de maig de 2017, de 16h a 20'30h
  • Grau superior, part específica: 17 de maig de 2017, de 16h a 19h

Sobre la vaga general de dimecres 8 de novembre

Us comuniquem que davant la convocatòria de vaga general prevista per demà dimecres, 8 de novembre, el personal docent i de serveis de l'Escola d'Art (i en general de l'Ajuntament de Manresa) tenen llibertat d'exercir el seu dret a la vaga, essent aquest un dret fonamental com a treballadors/es.

En qualsevol cas, com a centre educatiu, garantim per a tota la jornada el compliment dels serveis mínims establerts:

• Obertura del centre en l'horari habitual
  • Presència, com a mínim, d'un professor membre de l'equip directiu

Comunicat sobre la vaga d'estudiants del 26 d'octubre

Tal i com ens han comunicat els nostres alumnes, el proper dijous 26 de novembre hi ha una nova vaga d'estudiants convocada des del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans, en protesta per l'aplicació de l'article 155 per part del govern espanyol, que afecta directament les competències en educació.

Com en d'altres ocasions, des de la direcció de l'Escola d'Art autoritzem l'adhesió dels nostres alumnes a la convocatòria, sempre i quan compleixin prèviament el tràmit habitual de comunicar-ho per escrit al centre amb la signatura de tots els alumnes que secundin la vaga. Per tant, com en d'altres ocasions similars, durant tot el dia es mantindrà l'activitat habitual de l'escola amb la presència del professorat corresponent, però no es programaran exàmens, lliuraments, o qualsevol altra activitat que pugui afectar el correcte seguiment del temari dels alumnes que s'absentin, i no es comptabilitzarà com a falta en el registre d'assistències.

Tanmateix us recordem a les famílies, en especial les d'alumnes menors d'edat, que en cas que no vulgueu donar la vostra conformitat a la sortida del centre dels vostres fills/es, ens ho feu saber per correu electrònic a  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.  o trucant al 93 872 63 69. En els casos que així ens ho hàgiu expressament indicat, tindrem especial atenció per tal que no surtin del centre, o us avisarem al telèfon que ens indiqueu en cas d'absència.

Gràcies per la vostra col·laboració,

Daniel Hernández Massegú
Director de l'Escola d'Art de Manresa

Aturada general dimarts, 3 d'octubre

En relació a la convocatòria d'aturada general de demà dimarts, dia 3 d’octubre de 2017, feta per la Taula per la Democràcia i a la qual l’Ajuntament de Manresa s’adhereix, us informem que l'Escola d'Art romandrà tancada durant tot el dia.

Comunicat amb motiu de la vaga d'estudiants convocada pel dia 28 de setembre

Benvolgudes famílies,

amb motiu de la vaga d'estudiants convocada demà dijous, 28 de setembre, davant l'actual conjuntura política i social, i el moment excepcionalment històric que estem vivint, us comuniquem que des de la direcció del centre hem decidit autoritzar i aprovar l'adhesió dels nostres alumnes a l'esmentada convocatòria.

És per això que, durant tot el dia, es mantindrà l'activitat habitual de l'escola amb la presència del professorat corresponent a les aules per tal que tot l'alumnat que així ho desitgi pugui treballar amb normalitat, però no es programaran exàmens, lliuraments, o qualsevol altra activitat que pugui afectar el correcte seguiment del temari dels alumnes que s'absentin, i no es comptabilitzarà com a falta en el registre d'assistències.

D'altra banda, des de les reunions informatives d'inici de curs hem deixat i deixem sempre clar que el nostre és un centre de portes obertes, on no hi ha un horari restringit d'entrades i sortides, atès que bona part del nostre alumnat és major d'edat.

Tanmateix entenem la preocupació que hi pot haver en algunes famílies, especialment les del alumnes menors, per tenir sempre coneixement en cas d'absència a classe. Per això us preguem que, en cas que no vulgueu donar la vostra conformitat a la sortida del centre dels vostres fills/es, ens ho feu saber per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o trucant al 93 872 63 69.

Gràcies per la vostra col·laboració,

Daniel Hernández Massegú
Director de l'Escola d'Art de Manresa

On som?

C. dels Infants, 2 - 08241 MANRESA
Telèfon: 93 872 63 69
Horari de secretaria: de dilluns a divendres de 9 a 13h i dimarts de 16 a 20h

Som a les xarxes socials

Segueix-nos per estar al dia de tot el què fem!

Accés d'usuaris registrats