Quotes

Preus

Els preus del CFGM d’APGI per al curs 2024-25, són:

• Matrícula: 113’70€
  • Quota mensual: 53’44€ (9 mensualitats, d’octubre a juny)

Per al CFGM de Serigrafia Artística, els preus són:

• Matrícula: 113’70€
  • Quota mensual: 66’70€ (9 mensualitats, d’octubre a juny)

Per al CFGS d’Il·lustració, els preus són:

• Matrícula: 113’70€
  • Quota mensual: 66’70€ (9 mensualitats, d’octubre a juny)

Exempcions, bonificacions i reduccions

Els alumnes que acreditin ser membres de famílies nombroses o monoparentals tenen un 30% de reducció de les quotes.

Els alumnes les famílies dels quals no superin els barems de renda establerts en les ordenances fiscals de l’Ajuntament de Manresa també tindran dret a reduccions de fins al 80%. Per accedir a aquests ajuts és imprescindible estar empadronat a la ciutat de Manresa, i complir els requisits que s’indiquen en l’ordenança. Podeu consultar-la en aquest enllaç: https://web.manresa.cat/media//docs/arxius/of_31_2024.pdf. En cas que vulgueu sol·licitar aquesta bonificació, ho heu de fer telemàticament en aquest enllaç: https://www.manresa.cat/seu/menu/tramitar/1190.

Beques d’excel·lència

El Consell Escolar de l’Escola d’Art, a proposta de l’equip directiu, podrà atorgar un màxim de dues beques a l’excel·lència anuals, equivalents a la reducció del 50% de totes les taxes, inclosa la matrícula. Podran optar a aquesta bonificació aquells alumnes que hagin demostrat una especial capacitació per a l’aprenentatge artístic amb una nota acadèmica mitjana d’excel·lent durant el curs anterior. També podran optar a aquesta beca aquells alumnes que acreditin l’excel·lència amb matrícula d’honor a batxillerat.

Matrícula parcial

En determinats casos, i sempre que hi hagi places disponibles, la direcció del centre pot autoritzar la matrícula parcial d’un/a alumne/a, és a dir, que cursi només una part dels mòduls del cicle. En aquest cas, l’import de la matrícula és de 58€, i les quotes mensuals es calcularan segons els mòduls matriculats i la seva durada en hores, a raó de 0’81€/hora.

En cas que la quota resultant del càlcul sigui superior a la quota per curs complet, es considerarà matrícula completa i s’aplicarà aquesta última en favor de l’alumne, sense que això suposi cap perjudici a efectes de convocatòries.

Alumnes repetidors

Per als mòduls o unitats formatives pendents del curs anterior que s’hagin de repetir s’aplicarà una taxa segons la seva durada en hores lectives, a raó de 1’27€/hora.

Als alumnes repetidors que no promocionin de curs se’ls calcularà la quota mensual en funció dels mòduls i unitats a repetir. Els alumnes que promocionin a segon curs però tinguin unitats pendents de primer, se’ls aplicarà la taxa de curs complet mes la taxa corresponent als mòduls a recuperar.