Comunicació amb els alumnes i les famílies

El principal canal de comunicació entre el centre i els alumnes i/o les famílies és el correu electrònic. Qualsevol informació rellevant d’interès per a l’alumnat, ja sigui general o individual, es comunicarà per aquesta via.

La única adreça vàlida i oficial per a comunicar-se amb el centre i/o el professorat (tant per rebre com per enviar missatges) és el compte proveït per l’escola, és a dir, l’adreça amb domini @escolaart-manresa.cat. Per tant l’alumnat té l’obligació de consultar-lo amb freqüència, i per això es recomana redirigir-lo al compte personal o configurar-lo al telèfon mòbil per tal de rebre notificacions quan hi ha nous missatges. Un dels avantatge de l’entorn Google és que permet configurar fàcilment diversos comptes en un sol dispositiu, i si és necessari el professorat pot ajudar els alumnes a fer-ho.

En el cas dels alumnes menors d’edat, tots els comunicats importants de l’escola, així com la informació acadèmica, notes, etc. s’enviaran al correu de centre i també a l’adreça de pare, mare o tutor/a que consti en les dades de matrícula. Per a seguir rebent aquesta informació quan l’alumne assoleix la majoria d’edat, és indispensable presentar una autorització signada per aquest (podeu descarregar-la aquí).

A més del correu electrònic, alternativament, es pot trucar a la secretaria de l’escola (93 872 63 69) per dubtes i qüestions administratives, per parlar amb el/la tutor/a o amb un membre de l’equip directiu, o per concertar visita amb algun d’ells.

L’escola utilitza també les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram, a tots ells com a @EAManresa) com a canal de difusió de les activitats de l’escola i per algunes informacions de caràcter general, però en cap cas són vies vàlides de comunicació amb l’alumnat. En aquests mitjans només es responen puntualment consultes d’informació general, però mai d’alumnes matriculats.