Avaluacions i lliurament de notes

El curs a l’Escola d’art s’organitza per quadrimestres (consulteu l'apartat "Calendari escolar"). El mes de juny es reserva per al període de recuperacions.

Al final de cada quadrimestre es reuneix la junta d’avaluació i es posen les notes dels mòduls i unitats formatives cursats durant el període, generant el corresponent informe d’avaluació. Per tant, al llarg del curs els alumnes rebran 3 butlletins de notes, un de cada quadrimestre i un més amb les notes finals després de les recuperacions. L’alumnat que presenti el seu projecte final al juny rebrà encara un informe més amb la mitjana final de tot el cicle, un cop avaluat el projecte.

El full de notes és l’històric de qualificacions de l’alumne, això vol dir que inclou sempre totes les notes obtingudes i s’hi van afegint les noves. S’hi mostren tots els mòduls i les unitats formatives que els componen, i les qualificacions obtingudes en les 4 convocatòries. Si una unitat ja s’ha aprovat en la primera convocatòria, la resta de caselles romandran buides. En cas contrari, s’aniran omplint les caselles següents fins a superar el mòdul o esgotar les 4 convocatòries de que es disposa.

El full també inclou la mitjana final dels mòduls completats, i en el cas dels alumnes de 1r també mostra el percentatge d’unitats formatives superades (ponderades per nombre d’hores a grau mitjà, i per crèdits ECTS a grau superior) que ha de ser superior al 75% per poder promocionar a segon curs.

Després de cada avaluació es lliura als alumnes el corresponent full de notes. Per norma general es lliura en mà en una breu tutoria individual on es comenta amb cada alumne els resultats obtinguts, i s’envia per correu electrònic a l’adreça de centre de cada alumne.

En el cas dels menors d’edat, tots els informes s’enviaran també a l’adreça dels seus tutors legals que consti en les dades de matrícula.