Serveis

Biblioteca especialitzada en art i disseny

L'Escola compta amb una biblioteca oberta al públic. Pot ser utilitzada pels alumnes també com a aula d'estudis, sempre i quan no estigui ocupada pel propi centre. El servei de préstec, però, és per als alumnes i només durant els caps de setmana.

Secretaria

L'horari habitual de secretaria és de 9 a 13 h. de dilluns a divendres i els dimarts de 16 a 20 h. Us hi podeu adreçar per qualsevol consulta administrativa (programacions, certificats, matriculacions, horaris, ...) també hi podeu concertar entrevistes amb l'equip directiu o amb els professors.

Sala d'exposicions

L’Escola d’Art de Manresa ofereix un espai per a exposicions de diverses característiques que es programen periòdicament:
- Exposicions relacionades amb activitats dels alumnes de l’Escola i d’interès pedagògic.
- Exposicions d’artistes novells.
- Exposicions de figures reconegudes, preferentment que no hagin exposat la seva obra a Manresa i que l’Escola estigui disposada a presentar.
Les persones que hi estiguin interessades poden demanar més informació a la secretaria de l’Escola.