Beques Connecta't del Carnet Jove

Ja s’ha obert la convocatòria de les Beques Connecta’t del Carnet Jove: 11 beques que impulsen la inserció laboral de joves de 16 a 3​1 anys en 11 àmbits diferents, amb una dotació de 5.000€ cadascuna.

D'especial interès per als nostres alumnes són les categories de:

• Connecta't al Grafisme, que té l'objectiu de promoure l'accés de les persones joves vinculades al món del disseny gràfic al sector televisiu. La persona beneficiària de la beca realitzarà una estada formativa en pràctiques a TV3, en concret des del setembre de 2017 fins al juliol de 2018.
  • Connecta't al Disseny: la campanya de disseny del Programa Connectat del 2018, portarà la teva rúbrica! La persona beneficiària de la beca s'encarregarà d'elaborar gràficament (disseny i il·lustració) les convocatòries del Programa Connecta't de l'any 2018, conjuntament amb l'estudi que presta el servei de disseny al Programa Connecta't, l'Estudi Muto.
  • Connecta't al Còmic: tindràs l'oportunitat de publicar a El Jueves! La persona beneficiària publicarà vint-i-dues tires còmiques a Ediciones El Jueves al llarg dels 12 mesos següents a la concessió de la beca. Onze tires còmiques les publicarà la revista en paper de caràcter setmanal El Jueves i les altres onze a la pàgina principal del web d'El Jueves i hi restaran penjades durant una setmana.
    A més, hi haurà una SEGONA RONDA premiada amb la publicació d'un llibre amb Panini Còmics. Un cop escollits el/la beneficiari/ària i els finalistes, un d'aquests tindrà l'oportunitat d'editar un llibre amb Panini Còmics. El llibre tindrà les característiques següents: entre 56 i 108 pàgines, en blanc i negre o en color, i tiratge de 1.000 a 1.500 exemplars. L'autor/a signarà un contracte professional d'edició amb Panini Còmics i rebrà una bestreta de 3.000 euros en concepte de drets d'autor.

Trobareu tota la informació a http://www.carnetjove.cat/connectat

El termini per a presentar-vos-hi acaba el 3 de maig, no badeu!!!