Ariadna Perella, autora del cartell de la Fira de l'Estudiant

Com ja haureu vist al nostre web, entre el 24 i el 27 d'abril va tenir lloc la Fira de l'Estudiant de Manresa, on vàrem estar presents com cada any. A més de tenir-hi sempre el nostre estand, des de fa anys l'Escola d'Art col·labora amb la Fira en l'elaboració del cartell, que es tria a partir d'un concurs intern entre els nostres alumnes d'il·lustració. Enguany l'autora del cartell sel·leccionat és l'Ariadna Perella, que durant la inauguració de la Fira va rebre el corresponent obsequi de mans de la Consellera d'Ensenyament, Meritxell Ruiz.

A més, aquest any també va rebre un reconeixement especial un altre alumne nostre, el Dídac Mas, que ha estat l'autor del logotip commemoratiu dels 25 anys de la Fira. A la foto podeu veure tots els representants institucionals que van presidir la inauguració, d'esquerra a dreta: Antoni Llobet, Director General de Polítiques Educatives del Departament d'Ensenyament de la Generalitat; Mercè Rosich, Regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de Manresa; Valentí Junyent, Alcalde de Manresa; Dídac Mas i Ariadna Perella, alumnes de l'Escola d'Art; Meritxell Ruiz, Consellera d'Ensenyament; Antoni Massegú, Director dels Serveis Territorials d'Ensenyament a la Catalunya Central; i Pere Casals, President de la Fundació Lacetània.