Ja tenim logotip guanyador!

Després d'una primera fase de votació popular, i de l'elecció final per part d'un jurat, aquest ha estat el logotip escollit finalment per a la identitat gràfica de la Taula de Salut Mental de Manresa. És obra d'Anna Levchenko, alumna de l'Escola d'Art de Manresa, i de Juan Pérez Romero, usuari del Club Mosaic. Destaca pel seu grafisme dinàmic i desinhibit, que manté l'essència i la frescor del traç fet a mà. Però al mateix temps és una imatge simple, concisa i d'alt contingut simbòlic, que a través de les peces d'un trencaclosques vol representar l'encaix en la societat de les persones afectades per transtorns de salut mental, objectiu per al qual treballa precisament la Taula.