Els il·lustradors Rocío Bonilla i Joan Turu, aquesta setmana a l'Escola d'Art

Amb motiu de la capitalitat cultural de la ciutat de Manresa i després d’uns anys d’absència, les Biblioteques de Manresa recuperen la Setmana del Llibre Infantil i Juvenil que del 12 al 19 de maig organitza diversos actes al voltant del llibre i la lectura per a tots els públics implicats en aquests àmbits, tant infants com pares i professionals.

Durant la setmana, es podrà gaudir de diverses sessions d’hores del conte, de presentacions de llibres, d’un laboratori de lectura, de trobades amb autors i moltes activitats més. A l'Escola d'Art no podíem ser menys, així que participarem en diferents actes durant aquesta setmana:

• D'entrada, dimarts 15 de maig a les 17h podrem gaudir de la xerrada "l'ofici d'il·lustrar", amb la illustradora Rocío Bonilla.
  • Divendres, 18 de maig, comptarem amb la presència de l'il·lustrador Joan Turu, exalumne de l'escola, que vindrà a fer una xerrada.
  • A més, podrem gaudir durant les properes setmanes de l'exposició d'obres del Joan Turu aquí mateix, a l'escola.
  • Dissabte 19, alguns dels nostres alumnes i exalumnes participaran també al "Llibre gegant de la comarca", al pati del Kursaal, en la qual es convida a infants i famílies a escriure una història breu que és il·lustrada en directe per diversos il·lustradors de les nostres terres.

Les xerrades seran obertes al públic i hi sou tots convidats, i si algú està interessat en participar també en el Llibre Gegant, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Trobareu informació detallada de totes les activitats al blog de les Biblioteques de Manresa.